Linköping

Idag har jag varit i Linköping och kollat lite. Ska köpa nya garderober till mitt rum som jag säkert kommer få när jag fyller år. Var också inne på Max och köpte en lyxshake men ångrade mig sen när mamma och pappa svängde in på MCdonalds och köpte en glass med varm chokladsås. Jag köpte inget men kollade på ett dataställ eller vad man kan säga till min dator som jag ska ha vid min säng.

Det är ju också första augusti och på lördag ska jag med fotbollslaget till Kisa och spela cup. Det ska bli jättekul, sen nästa vecka ska vi en sväng till Liseberg också! Mycket kvar att göra nu dom sista 20dagarna innan skolan börjar.
Nu ska jag snart äta mat och mamma och jag ska beställa lite kläder från Halens och H&M!

Bild från Borgholms slott, Öland
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback