T o r s d a g

Hej vänner!

Dagen började med att man steg upp vig 6 för att göra sig iordning till skolan. Hade 7-up hela dagen, det var att man fick träffa poliser, göra sammarbetsövningar m.m. Det gick ganska bra för min årskurs, och vi slutade en timma tidigare. Så jag och Matilda gick till fritidsgårn och spelade pingis med några. Sen kom bussen och jag upptäckte att mitt busskort var borta. Så jag var tvungen att missa bussen och leta efter det, men hittade i en buske som jag hade genat i där bussen kom. Så jag hann med bussen och kom hem.

Nu ska man göra läxa och lite och sedan blogga lite mera. I ett tidigare inlägg så var jag i linköping med mamma för att leta efter en hight-school tröja men som inte fanns i min storlek så vi beställde hem en sådan som kom hem idag! :D Jätteglad, nu ska ja bara leta efter ett linne i samma färg som texten är skriven i så blir det ursnyggt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback