Träning dagens höjdpunk!

Idag har det inte hänt mycket roligt förutom fotbolls träningen. Tränade mycket motion tills på fredag då vi möter Skänninge. Tror det kommer att bli lika eftersom vi ungefär är lika bra. Nog med det...imorgon så ska vi ha "tjejmiddag" hemma hos mig med 3rätters då alla tjejer ska ta med sig något gott. Jag ska göra efterrätten men vet inte om ja ska säga vad jag ska baka eftersom en eller 2 av dom kollar min blogg..Men ni får bilder imorgon och annat från festen. 

Nu ska jag snart sova för imorgon så jag vänjer mig till skolan börjar den 23. Vill verkligen inte börja men det är väl dags, längtar verkligen att få träffa alla kompisar igen!
En fotbolls outfit från i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback