Skridskor till 100%

Nu har vintern börjat ordentligt och några föräldrar har börjat spola isen, så det är en massa folk där som kör hockey, bland annat jag. Hockey är jättekul tycker jag, eller jag gillar ju dom flesta sporterna. Så jag, Emma och Meja drog dit igår, spelade lite, eller det var bara jag av oss som vågade spela, feegiisar! Gjorde ett mål, jättekul att dom tycker man är ganska bra för att vara "tjej" också, hehe.

Idag kom Saga och Molly och hälsade på så jag tog med Saga till skridsko-banan, fast hon kunde inte åka så bra så hon lekte i snön med Alma och hennes kompis Ida istället. Så jag spelade lite hockey med killarna, galningarna var ute till halv 11 igår kväll och spelade, finns inget vett i dom haha..

Jag har ätit och ska nog vidare till skridsko-banan igen eftersom Saga tjatar som en dåre, ska tag med mig en klubba till framför allt henne om vi hittar någon. Killarna är ju snälla och tar med sig till mig så får vi ses om jag hittar någon hemma till mig istället (om jag har någon)..

Dom små tjejorna på bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback