Spanien till final!

Kollade just klart på semifinalen Spanien-Tyskland. Första gången i historien i VM. Jag tyckte att båda lagen hade fått in ett bra spel men Spanien var alltså bättre, dom som jag också hejar på. Det var Carles Pyuol som gjorde ett nick-mål andra halvlek på straff. I slutet av matchen hade Carles och Fernando Torres en chans att göra ett till mål, 2 mot en. Men Carlos dribblade helt enkelt bort sig själv. Synd tycker jag!

Nu så får vi se vem som vinner hela VM på söndag när Spanien spelar mot Holland. En väldigt spännande match och jag håller på Spanien såklart. Men vad som helst kan ju hända i fotboll så vi får se och jubla eller sura.
Är alltså jätteglad nu och jag tror vår älskling Totte som är en Spansk vattenhund också är glad eftersom hans hemland vann! :D




Ha en bra kväll, nu ska jag sova med lilla Cleo i sängen. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: emma :D

YES!

Såg det inte men nu ska jag gå o reta momed :D



(Skulle jag till dig ikväll elr?)

2010-07-08 @ 09:11:22
URL: http://sommarmede.blogg.se/
Postat av: john

hollan ska vinna hur lätt som helst robben snijder avgör allt :D go holland

2010-07-08 @ 13:48:05

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback