Tillbaka

Är tillbaka från Öland nu lite mer solbränd och mindre sjuk som jag va ungefär hela tiden. Men det är skönt att inte vara lika förskyld längre och kunna vara ute istället för att sova dagen lång. Hade ju med Emma och det gjorde allt mycket roligare. Hittade en massa roliga kompisar dom flesta eller med andra ord nästa alla var killar och endel var från andra länder som till exempel Holland och Norgen. Vi spelade fotboll nästa varje kväll till 10 på fotbollsplanen intill vår villavagn. Hoppas alla ni kommer dit nästa år med, hade SUPERKUL!!


Men nu är man ju tillbaka i fastlandet och vi ska börja blogga igen, mina småkusiner är här, dom har bilat till Italien i två veckor då vi hade Cleo. Dom har köpt lite kläder till oss som jag tänkte visa och annat från öland. Kommer senare idag, vill också tipsa er om min grannes blogg, Martin och Frida heter dom och fick en hundvalp för en månad sedan tror jag eller mindre. Där visar dom bilder på deras söta Leo som den heter. Bloggen heter http://leomartin.blogg.se. Jättesöt!


Finns inte mycket mer att säga, håller på att kolla höstmode från H&M och halens, ska köpa lite saker därifrån senare i veckan. (:1


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback