S ö n d a g

Hej vänner!

Just nu är det fest hemma hos mig. Vi firar just nu mamma med gäster från pappas sida.
Jätteskönt ute och har tre-kvarts byxor på mig. Innan jag kom hem var jag hos Emmas mormor och firade henne. Så vi hade vart hos hennes sommarstuga med andra folk som jag aldrig träffat förut. Men det var kul, jag Emma och Olle gick ned till vättern vattnet och badade fötterna. Jag tyckte det var skönt men såklart kallt. Olle vågade inte bada...Haha!

Emma och jag var ute till lite mer än 10 igår och gungde på en gunga vi kallar "cp gungan" hela tiden typ med Rozina, Adam och Martin. Men Adam var tvungen att åka hem till sig runt 7. Men efter ett tag kom Amanda! Vi gungade ännu mer och gjorde någon konstig lek hehe. Men efter 10 drog alla hem och Emma och jag bäddade till henne eftersom hon skulle sova över. Vi somnade runt 1 och vaknade av gnisslande från min dörr runt halv 8. Då fixade vi oss och drog till cp gungan och gungade lite med Rozina sen var det dags att dra till hennes mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback