M å n d a g

Idag hängde jag med Emma och var där till halv 5, vi tränade lite på låtarna eftersom vi ska vara med i 8-9 kör. asglad! :D

Nu är det plugg eftersom jag har ett spanska prov på måndag v.49. Jag fick tillbaka mitt NO prov idag också, MVG. Riktigt nöjd. Imorgon är det Ullared för mig och sedan ska jag praoa hos min mormor på onsdag, vara mattant hehe. Emma ska praoa hos min moster i smålandstidningen så hon kommer få publicera ett litet inlägg i det om vad hon gjort där. Väldigt kul tycker jag eftersom hon vill bli något sådant, vi två kommer sova hos min mormor då, men det kommer uppdatering den dagen lovar.

Nu ska jag fortsätta plugga och sedan försöka sova, ska upp klockan halv 4 imorgon..Litet inlägg kommer då också (:

Ääääälskar min snood.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback