meja gästbloggar :D

shoo alla, meja här. agnes är för lat för att blogga så jag gör dt nu :)
idag ska agnes vara me mig o emma (y'
vi kom hit vid 11 tror jag vi får se vad vi hittar på idag, emma o agnes siter just nu o skriker o lyssnar på en daaamplåt åt nyss lite spagetti, hahahahah, jag kan nt stava.
ska väl ut o ta lite höstbilder sen o kanske gå o kolla om dt finns lite roligt folk ute :D:D:D:D
jag sitter o skriver på en miniminiminiminimi dator, så lite svårt är dt att skriva, men man får hoppas att ni fattar vad jag skriver, vi är ensamma hemma o jag vill ut, men dt vill nt dom *sad face*
usch, lyssnar även på daniel adams ray när han sjunger "gubben i lådan" live, usccch!
vi får hoppas lata agnes orkar blogga senare, han ser super kåt ut när han dansar x)
HAHAHAHAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback