Munsår ggr 2...

När jag vaknade imorse så kände jag att jag hade fått 2st nya munsår, precis när det gamla hade försvunnit, typiskt!

Jag och min syster tog bussen till Ödeshög och skulle hälsa på gammelmormor. Sedan vidare till min moster och kusinerna. Här ska vi vara resten av dagen. När vi kom hit så ville Saga (en av mina kusiner) se på en ganska gammal video som jag sett på youtube, men hittade den i torsdags i skolan nu när jag och Emma gör typ en uppsats om Michael Jacksons död. Så jag började seriöst thuta när jag säg video, fy vad läskig. Min kusin som då är 5år ville se den och började också tjuta.
Här är videon

Jag vet att det redan är dålig uppdatering på bloggen men jag har ingen blogg lust, men har fått tillbaka den. Så det kommer bli en ganska bra uppdatering nu, förutom att jag har 4prov på 2 veckor nu.
Jag har också börjat göra om i mitt rum med, satt upp ett nytt skrivbord, fixat en sänggavel och lite annat som kommer under detta år.

Imorgon kommer Emma också + hennes syrra och hennes mamma hem till mig, fast en massa annat folk också då. Så det ska bli skönt att träffa Emma igen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback