S ö n d a g

Nu har jag nyss kommit hem från Amanda, jag sov hos henne inatt med Meja och Minna också. Vi var typ uppe till 3 inatt och hade askul, sen satte vi oss i bubbelpoolen och bubblade till typ 4 eller något. Vi rullade oss ute i snön där imellan ;)

Nu är min dag ledig, min lillasyrra har en massa störiga kompisar hemma så jag dunkar lite hög musik för att slippa höra dom. Ska göra lite läxa och duscha senare, varför måste det vara måndag imorgon?
Nej nu måste jag ta tag i skolarbetet så vi hörs senare ;D

Ser ni? Vänstra foten är lite tjockis. Min ena fot, stukade foten på idrotten i fredags så nu haltar jag fram ... :(



Kommentarer
Postat av: bella ♥

har du tagit ena strumpan ut och in? ^^

2010-12-01 @ 19:21:03
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback