Sha jaoo

Nej nu får jag ta tag i bloggningen, på allvar...;o

Men iallfall så sitter Emma med mig nu, vi sitter med varsin data, som vanligt typ. Idag hade vi bara chill lektioner, så man kan säga att skolan är ganska rolig på fredagar :D

Men imorgon kommer jag vara typ upptagen hela dagen med att vara med Emma och Meja, vet inte om Bella kommer också men hoppas det! Vi ska kolla på killarnas bandymatch, haha. Sen i onsdags har vi gjort en liten dans till en techno låt, vi spelade in den idag innan idrotten i omklädningsrummet, haha diggar.
Emma och jag har sagt att vi ska dansa den dansen om killarna vinner med 5poins imorgon... ;)

Wow vilken roligt inlägg med det kommer lite mera senare.. :)




Electro House;


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback