Skogssjön och orientera...

Idag stog det skogssjön på shemat så hela 7:an och 8:an åkte dit för att orientera och spela brännboll.

Skitkul! Eller förutom att det spöregnade. Men vi började alltså dagen med brännboll, jag vet inte vem som vann för våran klass och CD var väldigt lika. Men hoppas såklart att vi vann! Sen åt vi lite korv, efter det dags för orientering. Jag, Emma och Meja sprang tillsammans och vi ägde! Eller jag tyckte att vi var skitduktiga som varken sprang fel eller vilse. ^^

Redan vid halv tolv så hade mamma kommit och vi var på väg hem, hoppade in i duschen och nu har jag pluggat och vid fyra ska jag till stallet med Alma, Wilma och Matilda. Kul, ska se om man ska bli skötare på en då. Ligger i mjukis kläder i soffan med datorn i knät och surfar på nätet. (:




En liten bild från förra gången vi var där, i våras om jag inte tar fel ;)

Kommentarer
Postat av: amanda blomqvist

haha nej det var tidigare i höstas, typ i mitten av september ;)

jag är bblond seru väl ? <3

2010-10-08 @ 21:05:38
URL: http://acffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback