Fotbollsturnering och fest

Hej alla!
Idag är det dags för en efterlängtad turnering med hela VIK. Vi ska blanda alla lagen och sedan spela turneringar. Vaknade nyss (eller för ca en timma sedan) och blev så sugen på en kanelbulle xD Vet inte varför men är riktigt sugen på en nu!

Senare ikväll ska jag på en tidig halloween fest hos Millan. Ska sova över där så det blir inte så mycket uppdatering ikväll. Jag har ingen aning vad jag ska vara utklädd till, lite hjälp?

En bild från Hulje i tisdags, som jag har glömt lägga upp. Vi tränade på att släcka brand ((:

Kommentarer
Postat av: bella ♥

spöke?

häxa?

zombie?

2010-10-09 @ 12:55:50
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback