Lördag

Idag väckte Meja när hon ringde och frågade om hon kunde komma. Typ runt 10 eller något. Hon kom sedan en timma efter och jag hade du hunnit städa mitt rum skapligt bra. Vi gjorde inget speciellt hemma hos mig utan runt 12 så stack vi till idrottshallen och kollade på matchen värsta skulle spela. Bella kom då med och sedan Amanda och roz. Jag knde igen en från andra laget men kunde inte på vem det va utan typ funderade hela matchen ;o Värsta vann iallafall med 7-3, skitduktiga va dom! Sen när ja kom hem kom ja på att andra killen i andra laget va min plastkusin.

Meja åkte hem runt och sedan Bella vid 5. Efter det började jag att göra om rummet som jag har planerat ganska länge. Flyttat sängen o soffan, tänkte visa hur de blev sen när det är klart :D

Haha ja bladdrar på som om jag inte har uppdaterar på skitlänge men nu ska jag börja igen!



Turkiet i september (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback