M å n d a g

Idag började dagen med svenska, inte världens roligaste men vi hade det ganska chill. En ny vikare (igen), den 4:e mitt från ingen stans. Då våran nuvarande vikarie var upptagen med någon uppsats. Efter det hade vi pest, roligaste med måndagar. Tog också foto innan då, pest är alltså praktiskt eketiskt studietid. Då får man välja mellan fotboll, matte i köket, musik eller sy-slöjd. Jag valde musik (älskar musik!). Vi håller på med att fixa en julkonstert, riktigt roligt kan man säga! Sen gick dagen på, kom hem vid halv fyra.

Nu ska jag fixa lite läxor, har ett matteprov imorgon också, så det måste jag plugga lite till. Måste för övrigt städa rummet och lite andra smågrejor. Tänkte fixa upp en veckans blogg tror jag också, någon som har ett förslag till en annan mini grej som är lite lik veckans blogg. Så kanske dom som inte har en blogg kan vara med också. ^^




Ser ni att ja har klippt håret lite? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback