Ingen Emma

Nu har Emma åkt hem till sig och jag har duschat. Efter hon hade åkt hem spelade jag syster och hennes kompis Lydia fotboll, dom vann faktiskt. Åt mat och duschade, nu är det idol om 45min och så länge måste jag träna på spanskan och städa rummet lite.

Vi var ju i Skogssjön idag och det var kul tyckte jag, denna gång tog vi rätt buss hem. Vill också bara tacka alla sötnosar som har kommenterat min blogg denna vecka, det gör ens dag mycket roligare!
Lite bilder från idag
Vi låg och mös lite innan allt började
EKORRAR! ;o
Hehe ingen kommentar..

Kommentarer
Postat av: amanda :)

shit vad mysig det var att ligga i knäet på alla (a)

haha

2010-09-07 @ 20:43:40
URL: http://acffa.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: tack för gratulationen på vår 13månadersdag :)



Hur mår du? :)

2010-09-08 @ 21:37:34
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback