Mörka och tråkiga

Är det bara jag eller är det vara svart och grått mode i höst, vinter? Jag var inne på Lindex igår och köpte ansiktsmask. Jag såg bara dom mörka färgerna i affären. Vilken jag tycker är lite synd eftersom jag hade förväntat mig lite roliga färger. Även Vero Moda har ju en mörk kollektion i år. Det är ju snygga kläder men ingen färg i det som livar upp det, håller ni med mig? Jag tänkte visa er lite av Lindex kollektion så får vi se vad ni tycker.
Jag tror det kommer bli bra, nu ska jag äta och sticka till skolan så ses vi sen (:

 


Kommentarer
Postat av: Khungehn roz ofc ;)

Den rosa var rätt så fiin :)

2010-09-16 @ 07:07:27
URL: http://rozinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback