Spanska

Nu har jag gjort lite spanska, ska kunna 13 ord till imorgon. Tänkte fixa lite bilder från allt jag fick när jag fyllde år imorgon. Har duschat så är grymt trött, kommer säkert däcka (stava) snart. Imorgon är det inte alls långt kvar till Turkiet, allt i ett. Kommer ta en massa bilder och allt!

Hade NO idag, tycker att de flesta grejerna börjar bli roliga i skolan, t.om matten otroligt nog! Så pluggar massa nu, därför det är så dålig uppdatering. Men så ni vet, det kommer ju bli ännu dåligare i turkiet. När jag och syster var och spelade fotboll så kom jag och tänka på att hösten verkligen är på väg nu. Men det är väl bara att stå ut med.



Det jag älskar med hösten är att man kan ta jättefina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback