Uppe med tuppen

Nu har Emma vaknat med mig, hon tyckte det var för tidigt men jag brukar gå upp 6. Jag tror hon är på dåligt humör men jag vet inte...

Idag ska vi alltså vandra i skogssjön hela dagen och jag kommer alltså hem runt 4 tror jag. Vi kommer gå istisdspåret och göra en massa uppgifter. Skapligt kul tror jag, vi får korv sen :D Fast jag med mig pankakor också, det ska bli supergott!

Emma kommer hem hit sen igen och då ska vi städa och lite. Men nu tycker jag att ni ska kolla Emmas blogg och kommentera så hon blir glad =) Slänger in en liten kul bild från igår.



Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej!

Frågestund på bloggen , släng gärna in en fråga ! :D<3

2010-09-07 @ 20:41:58
URL: http://itsmecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback