Bröderna Lejonhjärta teater

Precis som rubriken säger, var och kollade på när min systers klass spelade upp bröderna lejonhjärta. Nästan otroligt hur bra dom kom ihåg texterna även om det blev lite hummande och frågande då och då. Men kul var det och jag tog också med mig kameran så det skulle bli lite roliga foton :)

Som sagt, gullungar :D

Syster då, som var "man 1"





Anton, som spelade en av vakterna






Lisa, som var farfar



Frida, som var Tengil



Jag och Emelie, hon var mamma



Från vänster: Adam, som var Carl och Gustav var Jonathan







En fajt mellan gott och ont :)



Frida igen 



Anna var draken Kattla







Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback