Förkyld

:o Hela mitt inlägg bara försvann, får väl ta det en gång till...

När jag vaknde igår morse så kände jag direkt den svullna halsen och täppta näsan, usch! Hoppas bara att jag blir frisk till på måndag när vi har match. 

Var som sagt och shoppade lite igår med mamma kusinerna och moster. Saga tog hål i öronen och fikade lite. Själv köpte jag lite smått och gott, en jumpsuit, solglasögon, örhängen, borste och skosnören.. haha


Idag blir det att packa eftersom min familj, mormor och morfar och min mosters familj sticker till öland hela helgen. 
Vi tänkte på fredagen eller lördagen hyra internet ett dygn och sedan ett par mobil inlägg också. Frågan är bara vad jag mer behöver packa än vad som jag har tänkt ut, dator, mobilladdare, mjukiskläder, jeans, sköna tröjor, toalettartiklar, bok. Vad har jag glömt? KAMERA, juste kameran måste med också. Äh nog om det, dags att stiga upp ur sängen och göra lite nytta så hörs vi ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback