INTERNET :D

Drog just igång internet som vi kommer ha nu under 24h, så natten blir ung :D

Idag drog vi ned till en liten lantstad på Öland för att besöka en lantaffär med massa inredningsgrejer i, typiskt min mamma och moster. Där hittade jag en liten fin emalj skylt med citatet "Thirst Gud createt man then he had a better idea" hahah lite roligt.. Sen skulle vi dra vidare till Borgholm, men kom inte så långt, i bilen jag åkte blev det punka i.. typ hela däcket sprack så vi var tvugna att ringa till en bärgningsbil som fick hämta upp den. Vi ringde också efter min pappa och min mosters man som iväg och spelade golf. Dom fick också hänga lastbilen till verkstaden medans vi andra stack till stan i dom bilarna som vart kvar ;)

I stan gjorde vi inte så mycket utan bara gick runt i det fina vädret. Nu har vi kommit hem och fikat lite. Undra om vi ska basta eller bara steka runt.. Tänkte publicera lite bilder till bloggen nu från helgen ;)

Här klättrar jag på en hinderbana med Saga



Fin bild från havet, precis när vi hade kommit fram



Här är någon slags gungbräda man skulle gå på, kulkul!



Jag som går på en trädstock :D



Havet, visst ser det härligt ut?



Någon som tog foto på mig när jag sover, bjuder enormt!



Chokladkanin GLAD PÅSK



En padda som morfar hittade när han räfsade löv



Totte är ute och steker i solen





Molly ligger och dampar sig i soffan, gullunge :D



Någon som dansade till talang :)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-12 @ 23:52:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback