T o r s d a g- Toppendag :D

Hej hopp! Idag efter skolan har jag bara legat i soffan och sovit, inte bra jag vet. Men jätteskönt eftersom jag inte sov något inatt. Klarade av ett jobbigt so förhör på europas länder och huvudstäder och sen på STn så fick vi spela fotboll istället för att jobba med bästa klassen ♥ Vi fick också reda på att bilden sista lektionen är inställd imorgon vilken betyder hål. Innan den har vi 1h rast så jag måste ha någon skjuts hem. Annars hänkar jag med Emmafia hem :D

Inte bara att det har vart en härlig dag, SOLEN HAR VART FRAMME! Så på fotbollen drog alla av sig skorna, och när jag väntade på bussen kunde jag sola fejjat en stund. Så vi får hoppas på samma sommarväder imorgon igen!

Vilka är det här som kollar/kollade på semifinalen mella Färjestad-Skellefteå då, i denna stund {19:29} så står det 1-0. Gött! HEJA FÄRJESTAD! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback