Tjeeenare mannen!

Hemkommen från första dagen i skolan som 8a och fotbollsträning. Fick också reda på att jag spelar match på onsdag! :D

I know, I know.. dååligt uppdatering som satan men känns som att mitt bloggsug har kommit tillbaka nu. Tappat lite läsare men hoppas att dom hittar tillbaka igen. Dagen idag var ganska chill ändå, vaknade upp runt 6 och var framme vid busshållsplatsen vid halv 8. Där stog det massa nya nervösa, lite rädda 6or som började i vår skola idag, haha.. kommer själv ihåg hur läskigt det var att börja en ny skola.

I lördags hade jag en liten grillfest med underbart folk här hemma hos mig. Åt gott, spelade fotboll och pratade massa, älskar er allihopa! :D Tänkte lägga in lite bilder som vi tog :)











Kommentarer
Postat av: mejaaaa

agnes, du e världens dummaste människa just nu

2011-08-22 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback