22 december 2011

känns som hela 2011 håller på att ta slut, bara jag som tycker att året har gått för hejdundrandes snabbt? 

idag så började dagen med att gå till kyrkan och uppträda för skolan, gick väl ganska bra tycker jag. Sen tillbaka för att se en kul film som en pestgrupp hade gjorde medans vi satt och mumsade på massa godis. När filmen var slut åt vi risgrynsgröt och runt halv 12 fick vi våra efterlängtade betyg! Är ganska nöjd med resultaten, men tror jag kan höja endel iallfall. Känns bra det! :D

efter skolan hämtade alma, saga, molly och mamma upp mig, amanda, roz, isac som vi skulle skjutsa hem, snacka om att det blev fullt i bilen hehe.. när vi kom hem så satte jag mig i soffan och kollade på lite rolig tv när mamma kom hem med posten, IPHONE! så hon hämtade ut den så nu har jag suttit och lekt med den hela kvällen. btw så känner jag mig duktig som även tränat lite hemma med mamma från appar i mobilen, duktig agnes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback