Han sköt ihjäl personen utklädd till nunna

Läste ett inlägg på aftonbladet för några dagar sedan, en man som var utklädd till nunna kom in i ett café med två pistoler i handen och började skjuta hej vilt. En man dödades på plats efter att ha fått ett antal skott på sig som träffade buken. Yttligare två andra blev skjutna i handen respektive benet men det var inga livshotande skador. 15 vittnen såg detta och har även identifierat mannen hur han såg ut, det skulle inte vara kul att möta honom ute på stan med en pistol, eller? :)

Fyfan vilket face var det första jag tänkte på när jag såg artikeln, när mamma och jag var på city gross igår så såg jag den på första sidan, så jag var tvungen att surfa in på hemsidan och läsa mer om det. Så när jag och mamma gick ut med doggen igårkväll så var den där dumma masken det ända jag tänkte på.. Usch och fy vilken jävla psykopat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback