Julskinka är även gott efter julafton

har en blåsa på tungan aj, aj, aj..

tugggade precis klart på min skinkmacka, mumsigt va? nää men håller på att plocka runt i rummet, vet inte riktigt varför men jag har jättetråkigt! Är det någon som förresten vet lite roliga spel till iPhone, har inte ett ända jag har tröttnat på hehe. 

Imorgon tar jag bussen runt 9, möter Emma och Meja på station i Mjölby innan vi tar pendeln till Linköping. SHOPPINGDAG NUMMER 2! Ska kolla runt lite i stan och se vad den har att erbjuda innan vi åker hemåt igen, mat blir det nog också däremellan, inte kan man shoppa utan lite flöt i magen, nej,nej. Efter det ska ni få se lite vad jag har hittat så får vi se vad ni tycker. 

Haha känns som 1047382 år sen jag skrev ett ordentligt inlägg med mer än en rad. Men till mitt försvar ser det ut som att man skrivit en massa på iPhone, men i själva verket är det jättelite. MEN ÄLSKAR MIN IPHONE ÄNDÅ ♥


lite färska bilder på mig, hög myyysfaktor, så klaga inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback