Nytt dressingroom!

Just nu håller vi i min familj på med att göra om ett dressingroom till mig, gulligt va?

Vi började med att flytta bort alla kläder från rummet som först gick in till min systers rum. Men vi ska sen täcka för den och så sågade pappa ut en dörr till mitt rum, vilket blev jättebra! Nu har jag hjälpt pappa att måla om hela rummet som först var gult till vitt. Medans han gjorde klart det så byggde jag ihop 4 trådbackar som jag ska ha en del av lina kläder, kände mig riktigt händig! Nu är det bara kvar att sätta upp en stång som resten av mina kläder hänga i inne i rummet.

Tror det kommer bli riktigt bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback