oså

gör ett lite snabbt inlägg innan jag börjar att städa mitt rum ordentligt en gång för alla..Såg förresten att min mejis hade gjort ett litet inlägg, haha fint fint. Oså måste ni få veta att min iPhone är typ trasig, går varken att sms eller ringa så pappa tar med sig den till jobbet och ser om några har någon lösning. 

Igår stack jag ned till träningen som vanligt, men efter så duschade jag, Emma, Meja och Amanda oss i omklädningsrummen och stack till bränna krut i Motala, ASKUL! Slaggade hos Emma sen och på morgonen far vi till skolan igen. Har precis fixat till två engelskaglosor som jag ska lämna in imorgon och en liten grej i spanskan!

Annars är det fint fint, något ni saknar i bloggen förresten?











Kommentarer
Postat av: amandablomqvist

ja, vi saknar uppdatering ;)

2011-12-16 @ 15:58:32
URL: http://amandawb.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback