Lag och rätt... inte kul :(

Någon som verkligen inte är kul att ha i skolan är lag och rätt. Som vi håller på med i skolan just nu, få veta hur det går till när man gör ett brott som går till tingsrett och sånt borde ju vara ganska kul. Men det är inte det... :( Fast ioförsig så är det väl ganska kul om det kanske kommer en brottsling som sitter i fängelse till skolan och berättar? Det är intressant! :D

Idag hade vi en litet läxförhör om lag och rätt + ett i engelska..fast det var inte i lag och rätt utan oregelbunda verb. Båda gick bra och vi hade en okej dag. Sista timman satt jag och några fler och pratade med rektorn, chill och det verkade löna sig. :)

Idag fyller ju min syster år, 11. Så direkt när jag klev av bussen gick jag till konditoriet för att möta dom där, och fika lite såklart. Tänkte förklara också att jag inte kunde blogga igår, direkt efter skolan stack mamma och jag till stan för att handla lite mat och annat. Sen när jag kom hem var jag tvungen att skynda mig att dra på mig fotbolls kläder eftersom det var träning. Efter det åt jag och då kunde jag ju bloggat med det orkade jag inte då. Sen somnade jag på något konstigt sätt vid halv 9 :P

Ett lååååångt inlägg, det kommer mera senare ikväll efter läxor.. ;)

Här är lite gamla bilder från när jag gick i 3:an

(jag i blommig rosa klänning)






;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback