Måndag; 7 februari

Jahopp, ännu en måndag avklarad. Frågan är hur många sånna tråkdagar det finns egentligen? Aja, ska strax dejta min älskade engelska mapp och träna på oregelbundna verb och dricka lite juice med is till. Åh, känner mig avundsjuk på min babe som har en rolig iskrossare hemma, grymt kul att veva och få krossad is.. Modern teknik..... ;) Sen ska jag även ta tag i SO som vi har i läxa till torsdag, lag och rätt. Visst låter det kul? :( Sedan en liten titt på matten som vi ska ha prov på imorgon. :(

Förmodligen kommer jag mamma, syster och kanske bara kanske Meja åka till tranås för att kika in på circus sale där, får hoppas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback