Öppnar dörrarna igen

Nu tänkte jag dra igång bloggen igen, efter ett upphåll. Tänkte vara borta någon vecka till men har en riktig blogg lust nu. 

Är så satans trött, fast klockan bara är nio och jag har delvis sovit hela dagen också. Imorgon är det skola igen alltså, ska äntligen få tillbaka musik provet. Måndag är det också spanska, jag Meja och Beiron ska hålla en redovisning om tjurfäktning. Det blir pest också, håller på med ett melodifestival tema. Tycker det är riktigt kul och ganska coolt att ta lite låtar som vart med genom alla åren som det har vart igång. Tänkte dra upp veckan för er :P


Kommentarer
Postat av: Beiron ;)

vafan ärre redovisning imorrn?? :O isåfall strejkar jag! :@

2011-02-06 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback