Skolan... + Massor gästgrejs

BEIRON! BEIRON! BEIRON! BEIRON!

Jaa precis, är i skolan just nu. Gör ett tjurfäktningsarbete i spanskan med Meja och Beiron. Jättekul *HOST*, ska redovisa på onsdag antagligen.. :D

Här kommer Meja som vill skriva lite :P

jag gästbloggar :D
agnes står och "läser" en bok så hon har koll på om en dum lärare kommer..
beiron sitter och har gjort en hel powerpoint, han är superstolt ;) 
ska döda calle och momed imorn med kniv, kanske skulle döda en sexa också. hahhaha, har superont i min nacke, dumma nackspärr..

cha cha bloggen! Beiron häär! ;)

jag sitter här och muppar mig medans Roz sitter och kåtar sig i mitt hår, hon tycker det luktar gott... :O
Meja sitter och har ont, å tänker på mig.. xP

Agnes ba´ sitter typ... Nu luktar hon också i mitt hår... :

här kommer Manda som typ, a, gör nåt...

över till Roz!

Shoo,,, :D
Roz här ofc ;)
Jag älskar Beiron's hår, det luktar super gott:D
Beiron är fuck damp ;p
Jag älskar när han kåtar sig :D
som han gör 24/7 :D

Amanda står och tjatar på att hon vill skriva
 btw: sebbe kom :D


Heeeej agnes blogggggg
sitter i mediateket med fyra spanskamuppar som turas om att gästblogga.. hehe
Roz ljuger, det är hon som är kåt.. oh de va hon som kom också för den delen!
Nu säger hon att ja nt får skriva såhär ;)
pusssss & kraaam amanda



någon gammal bild från skolan på mig och emma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback