Smultronstället nästa

Godmorgon! Vaknade nyss upp ur sängen, ska strax dra på mig lite kläder. Om någon timma ska familjen och jag till smultronstället, yeah! :D

Iförrgår natt sov jag hos min Emmafia efter en rolig dag/kväll i mjölby med roligt folk. Sen tog vi bussen hem och hade lite mysigt. Somnade vid ungefär 3 och vaknade runt 11. Då hjälpte vi hennes pappa med skräp som skulle slängas, på vägen hem hämtade vi upp Meja och bakade kladdkaka som tyvärr blev missbildad. Stackars kladdkaka... När klockan slog 4 åkte vi till mig för att byta om till fotbollskläder, ääääääntligen fotbollsträning! Sjukt taggad till cupen så jag vet inte vad heller.

Nu blir det att fixa någon mat i magen så hörs vi senare med bilder från smultronstället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback