Tisdagen den 26 juli

Nu är jag mätt i magen och resten av kvällen tillbringas i mitt rum med lite filmer. 

När vi kom fram till Söderköping så började vi med att gå runt i en typ av marknad, eftersom jag är lite förälskad i brända mandlar så köpte vi 200g och gick och mumsade på. När vi hade blivit lite glassugna så ställde vi oss i kö till "glass-restaurangen", kön kändes som flera hundra meter lång.. Men tillslut kom vi fram och åt hejdundrades goda glassar ↓. Jag var såklart tvungen att köpa den största glassen av oss alla och klarade knappt äta upp halva. ^^

Vi åkte runt lite runt havet efter tog lite bilder och kände på hur varmt det var i vattnet. Hittade några små campingar och hade lite mysigt. När klockan slog 6 åkte vi hem och åt mat, och nu sitter jag här. :D

some pictures from the day ↓

























Kommentarer
Postat av: meja

hihi, ZLATAN

jag hatar honom <3

2011-07-26 @ 23:56:15
Postat av: victor fransson

zlatannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

2011-07-27 @ 00:22:40

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback