Yeah träning, yeah träning

Tjeeena! Har precis hoppat ur duschen från ett dopp i poolen från en fotbollsträning (knöligt?). Mycket löp på träningen så vi får igång oss till cupen och sen lite match på slutet, yeah. Innan det sprang jag en runda på morgonen och sen solade och badade vid poolen här hemma. Några timmar senare kom Meja, Minna och Emmafia för att senare dra till träningen. Jag drog på mig träningskläder och tog med bollen till plan för att skjuta lite innan. Det varma vädret resulterade till att vi sprang i sportbh hahahaha..

Imorgon drar jag och Emmafia till "johanna-marken" och kollar läget, sen vidare med buss till mjölet för att bada, riktigt härligt eftersom jag är såååååå badsuge :p Efter några timmars badande är vi bjuda till Roz för att ha en liten middag, slagger där sen inatt och imorgon får vi se vad jag hittar på. 

Lite smått intressant, men jag kommer antagligen inte blogga mera föräns fredag..

Inga bilder tagna idag, så jag tog en slump bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback