meeeeeja in tha house!

cha cha bloggen meja här!

ne men, a. jag är lite gullig och uppdaterar agnes blogg bara för att hon e seg och inte gör det. just nu sitter och och agnes i hennes soffa och emma ska dra ut och träffa martin en stund. vetifan varför, men men. vi ska dygna och det är ju alltid trevligt, ska försöka att vara uppe tills agnes pappa går upp. thihihih, ska kanske dra in te vadstena imorn också, får se. idag hade vi fotbollsdag med 7:an, alltid trevligt. agnes lag förlorade ALLA matcher, bahahhaa. mitt lag förlorade två och vann en. yey, har f1 ont i mina revben för jag fick en dum fotboll där så mami tror att det kan va en spricka, ajdå. men men, har as ont i foten me, ramlade i en stentreppa häromdagen, oooops. sen när vi spelar kommer calle och stämplar mig på ajajfoten, inte direkt meningen men sånt händer. på söndag fyller jag! :D
vi ska spela match också, mot typ mjölby södra trorjag. får äntligen spela efter att ha stått över typ 8325792 matcher för sjukdom osv. nästa vecka har vi skolavslutning också, såååååå underbart! åker till liseberg på skolavslutningen me, trevlans.
sex smittar och är känslomässigt, det borde vi lära barnen.
heeeeeeejdå! // MEEEEEEJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback