Sommarlovets tredje dag


Toodles! Vaknade för ungefär en kvart sen och ska strax ned och ta en dusch. Trodde egentligen det skulle bli ganska fint väder idag, men icke sa nicke. När ska sommarvädret komma?

Idag ska jag nog ta tag i mitt rum och städa lite, be mamma köpa lite grejer från affären till mig och hänga med och handla mat. Imorgon är det ju också söndag och det är dags att spela match för mig igen. Denna gången mot BK Tinnis, utan våran stjärnmålvakt Bella som ska iväg. Vi får hoppas att det går bra ändå när Emma och Josefin hoppar in. Håller tummarna! 

Lite bilder från skolavslutningen i tordags











Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-19 @ 22:28:23
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: david karlsson

tjenare

2011-06-20 @ 20:17:47
Postat av: vctor

vad snygg du var på skolavslutningen:)

2011-06-20 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback