Var är värmen?

Vart är sommarvärmen? Jag har inte badat något nu på sommalovet, skittråkigt.. :( 

Idag har hela dagen gått åt att typ ligga och halvsova i sängen och kolla på film. Depp väder ute men jag har ändå hunnit städa min garderob. Någon gång måste man ju göra de. Emma G kommer strax och vi ska dra ned till fotbollsplanen för att hon ska få kolla på lilla Peeeeeeeer, nä nu skoja jag men hon ville sticka ned och kolla på killarnas träning så jag hänkar henne lite smidigt. 

Ikväll finns det lite roliga grejer att kolla på tv, The Mentalist, So you think you can dance, Hell's Kitchen, The big bang theory och lite annat på MTV.. blir att kolla på det tror jag.. annars, är det någon som har massa bra filmtips, gamla som nya filmer? Bara kommentera :D

^Här har vi jag och min kavaljer, Mattias på skolavslutningen, hahah ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback