10-0 till VIK ! :D

Emma och Meja sov här inatt :) Så vi vaknade och stack till hallen för att kolla på en bandymatch killarna spelade. Riktigt bra jobbat att målvakten höll nollan och sen 10 mål gjorda, härligt killar! :D
Innan natten kom så var Minna, John och Carl här också, vi gick och åt pizza och bara hade kul, måste göras om ;)

Nu är jag iallfall här ensam, kollar på något program på tv om diet med Jamie Oliver och kollar runt på datorn.. Tänkte spela lite the sims sen, väldigt länge sedan jag gjorde det nu.

Många har också frågat om designen, om den kommer upp snart eller hur lång det kommer ta. Jag kan säga att det är inprinsip bara headern som är kvar att göra, och lite grejer i menyn som är fel :) Det är bara att fråga om något annat nu undrar om ;)


Gullig bild på Emma och John, jag är en stolt fotograf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback