31/03 -11

Sista dagen i mars nu, shiet vad tiden går fort :o Idag var iallfall jag i Mjölby med några. Plockadee upp Martin och Momed på vägen till Mjölby sen träffade vi Emma och Meja där. Vi kollade i lite affärer. Bara ngt att upplysa är att vara inne på gamestop med 2 killar. Sen kollade vi efter buss till donken, men ingen kom så vi gick hela vägen dit. Mötte Amanda och Minna på vägen så dom joina oss och vi fortsatte dit. 

Var där i någon timma och då fick jag reda på att mamma också var i Mjölby så vi frågade om skjuts tillbaka till centrum. Vilken gick så in i baksätet hoppade 6st intränga folk. Jag kan lova att det såg lite konstigt när vi gick ur bilen, men det är skit samma :D

Nu är jag hemma och håller på att packa, ska ju sova hos min Emma babe. Så vi får se om halva huset till min packning får plats i bilen. Hörs imorgon igen, får göra ett tidsinställt inlägg för datorn ska ned i väska nu ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback