Mjöölby nästa :D

Har precis öppnat ögonen efter en skön sovmorgon, STUDIEDAG! :} Runt halv ett ska jag ta med mig Martin och Momed till Mjölby för att möta upp Emma och Meja, vi ska ha det allmänt mysigt :D Efter det vet jag inte vad som händer, om vi ska till Skge eller om alla åker hem till sig eller något. Det får vi se då, frågan är bara just nu vad jag ska ha på mig..

Mina foton som jag råkade skicka hem på posten kom igår också, misstaget gjorde inte så mycket. Underbart fina foton med kompisar familj och hund. Nu blir det bara att hitta lite fotoalbum man kan sätta in fotona i :D
Nu ska vi se om min underbara rygg kan repa sig så ska jag gå ned och äta lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback