Söndagen den 8;e maj

Halli Hallå! Hoppade nyss ur duschen, skönt att få slappna av nu när det har vart fullt upp hela dagen. Tjejerna spelade match, min tur att stå över så jag kollade på. Sen så hänkade jag familjen till Vadstena för att käka glass runt 3. Efter det tillbaka till Väderstad för att kolla när killarna spelade match mot Boxholm. Vi vann med 3-0 och killarna kom lika med 1-1. Stackarna släppte in ett mål någon minut innan matchen slutade...

Nu är jag iallfall hemma och ska göra lite läxa innan jag kryper till kojs. Tänkte visa lite bilder som jag tog på tjejernas match sålänge, och någon bild från Vadstena :D

VIK ♥ mig :D























Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback