Bäst om bara sanningen kommer fram.

heeeeeeeeeeeeeeej!!

är man inte världens bästavän som uppdaterar eller? aja, meja här iaf. älskar verkligen att blogga, funderar på att starta eget. men men, vi får la se. jag saknar min agnes såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhär mycket. igår (fredag) kom jag hem från kalla luleå. har haft det ganska bra, mycket kusiner & mys. dock har jag saknat alla enormt här hemma, mina fina. igår spenderade jag kvällen med finaste emmafia, amanda, emil, zeb&hugo. helt klart en superlyckad kväll, va på gårn så träffade även en saknad minna, min fina bgk vilma & den superfina emilia! så skööööönt att träffa tjejorna igen. idag ska jag till mjölby & vara med rozina, minna ska nog vara med om hon får skjuts. vi ska kolla bandymatch med amanda & emmafia. mjölby möter typ solfjäderstaden trorjag? aja, hanan kommer nog också & kollar med oss :DDDDDDD hihi, sen efter matchen får vi se vad som händer, känner på mig att den här dagen kommer bli en väldigt bra dag. dock vet inte mina föräldrar att jag ska till mjölby än, hm....

aja ska fortsätta med mitt liv nu, hejdå!

gullig klass, naw.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback