I'M BAAAACK!

HEJ!

Känner att jag måste bli lite back on track nu, saknar mig blogg. Men har som sagt varit sjuk nu 2 veckor efter Turkiet och jag har inte haft orken att blogga. Men nu är jag frisker och har ungefär 100 grejer att göra i skolan, men det är bara att bita ihop. 

Idag hade vi sovmorgon en timma till klockan 9, åkte med Amanda in och började med NO. Vi hade en laboration som handlade om torrdestillering, gick lite si och sådär men kom fram till svaren vi skulle besvara, go Rozina Adam Agnes Johan team! En kort rast vidare till Engelskan där jag gjorde provet alla andra redan har gjort, när det var ungefär en halvtimma kvar av lektionen stack jag och Rozina till matsalen för att stå i disken, gick azum tycker jag.. hahah.
Efter lunchen så hade vi matte, men när dom räknade var jag tvungen att göra ett läsförståelse test. På svenskan efter fick vi sen reda på resultaten från läsförståelsen, blev jättenöjd över mitt resultat!
Slutade skolan efter studietiden sen, där dom flesta stojade runt, hehe. 

Lite bilder från dagen







Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback