Helgen är azzuum

En av dom bästa helgerna på länge, umgås med familjen och mina bästa babes. Fan vad jag älskar er tjejer, en natt hos Amanda med matlagning, poolhus och sovande i höskullen.. kan det bli bättre?
Maten vart jättegod och sen gick vi vidare till poolhuset bubblade, snackade skit som bara vi tjejer kan göra och bastade några minuter. In igen och kolla film och hade smsroulette, är roligare än vad det låter btw. Sen gick vi in i stallet och klättrade upp i höskullen. Var först jätterädd ifall massa möss skulle smyga runt med somnade gott runt 12.

Idag vaknade vi upp bakade muffins, åt mackor och spelade kort. Sen drog åkte alla hem, jag åkte efter någon timma till min lillkusin på kalas. Sötungen fyllde 6år igår så vi åkte och firade henne. Hon fick bland annat liknande kläder som jag har på mig haha, inget annat snuttan tjatar om.. att ha samma kläder som mig. Träffade trevligt folk och åt massa gott. Fara hem och nu har jag pluggat och ska va social och sen sova. 

Imorgon blir det match mot Degerön Godegård, hoppas på vinst. Minna och Meja, kanske Emmafia kommer innnan, Minna och jag spelar senare sen. Efter det vet jag inte vad som händer, vi får se!

Var bara tvungen att lägga ut bilder från igår, idag



























Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback