Happy easter!

Vaknade upp vid 8 idag, orkade verkligen inte gå upp utan låg kvar till nio. När jag hade dragit upp rullgardinerna märkte jag att det snöade(?). Vi har kommit in i april månad och jag tycker det är dags att solen tittar fram och det blir lite varmare! :)

Idag åker familjen till farmor för att fira påsk på pappas sida. Resten av kvällen kommer gå till familjemys och påskmat. Tänkte även ha ett forever alone maraton med 2½ men uppe på rummet senare på kvällen. Tänkte införskaffa mig lite godis och läsk och kura ihop med i soffan. 

Om temperaturen tillåter tänkte jag inviga min nya jacka som kom hem för några dagar sedan, visar er senare!
Glad påsk finisar! :D

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback