Uppe med tuppen!

Det känns som det iallafall. Dock vaknade jag 10min innan veckarklockan, så jag är inte lika trött nu :) Vill bara lägga mig under täcket igen och somna om, inte skola!

Igår städade jag med klassen(dom som kom) på Värsta verken i ungefär 4h och två fika pauser med macka, havrebollar och bullar från kondis! Vi tjänade ihop pengar till klasskassan och även en hundring var, snacka om snällt :D Sen stack Meja och Emmafia med mig hem och väntade in våran match, efter 10min kom också Amanda och vi gjorde oss klara.
Vann en riktigt kul match mot MAI med 5-0, känns som vi är på topp igen :D

Nu är det iallfall dags att gå upp och göra lite vettigt, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback