VIK ÄR BÄST!

har haft en förjävla bra helg i vetlanda med underbart lag. Fyfan vad underbara människor man kan känna! ♥
Har inte haft tid att blogga något, allt har gått i ett och har inte haft tråkigt en minut :)

Kom fram ungefär vid 6 i fredags och då bädda vi in oss lite i ett lite spöklikt hus, men inuti var det hur mysigt som helst! Vi beställde pizza som låg ungefär 50m ifrån. Hade trevligt där och gick sen hem och körde bland annat "sanning eller konsekvens" på en iphone app och anden i flaskan, någon annan som provat det? Efter det var klockan runt 11 och vi gick och la oss :D

Uppe med tuppen kl 6.30 på lördagen och åt frukost. Vid 8 hade vi tid på fotbollsplanen, superkul träning! Fortsatte sedan efter lunch med 2h träning till. När vi ätit klart middagen drog ungefär halva laget, dels jag ut för att hitta till donken. och godishuset! Kom hem vid 9 och så samlades hela laget i ett rum och vi spelade "jag har aldrig..". 
Klockan sprang iväg och vi gick upp och smsade lite i sängen innan jag lyckades somna :D

Söndagen var awesome, sovmorgon och började dagen med en träning. Hem till stugan för att äta och tillbaka för att spela träningsmatch mot vetlanda. GRYM MATCH TJEJER! vann med 2-0 och Bella fortsätter hålla nollan, en riktig nolla det där!

Hemåt efter det och nu ligger jag är. Supertrött så det skulle inte förvåna mig om jag somna nu.. Godnatt!



































Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback